Když prodej vázne: Co může odrazovat zájemce o koupi a jak to změnit



Když prodej vázne: Co může odrazovat zájemce o koupi a jak to změnit

Když prodej vázne: Co může odrazovat zájemce o koupi a jak to změnit Když prodej vázne: Co může odrazovat zájemce o koupi a jak to změnit

25. června

Prodáváte nemovitost, ale zdá se, že odezva je minimální? Nejste v tom sami. I nabídky, které se na první pohled zdají atraktivní, mohou snadno uniknout pozornosti potenciálních kupců. Často za tím stojí drobnosti, kterých si prodávající nemusí být vědomi. V tomto článku vám přináším tipy na nejčastější důvody neúspěšného prodeje a praktické rady, jak situaci zlepšit. Pojďme se společně podívat na to, co můžete udělat pro zviditelnění vaší nabídky.

Proč se zájemci o koupi neozývají?

Prvním signálem, že něco není v pořádku, je často nulová odezva – žádné zprávy, žádné prohlídky a žádní zájemci. Mnozí prodávající si myslí, že jejich nabídka je perfektní; mají krásné fotky, základní informace a cenu stanovili podle souseda. Problém však může spočívat ve špatně zvolené ceně. I mírné odchylky od tržních hodnot mohou způsobit, že nabídka zůstane bez povšimnutí. Pokud navíc chybí kvalitní prezentace nebo poutavý popis, inzerát rychle zapadne mezi ostatní podobné.

Dostatečné informace jsou klíčem

Dalším častým problémem bývá nedostatek informací. Pokud potenciální kupující nenajdou odpovědi na své otázky – například ohledně nákladů na provoz či stavu technické dokumentace – jednoduše pokračují dál. Někdy se inzerce zaměřuje pouze na jeden server, což výrazně snižuje šance na oslovení širšího publika. Drobné přehlédnutí se tak může stát zásadním brzdou celého prodeje.

Jak otočit problémy ve svůj prospěch

Dobrou zprávou je, že většinu překážek lze snadno odstranit! Prvním krokem by měla být revize celé nabídky – od ceny po fotografie a text inzerátu. Zvažte možnost konzultace s někým zkušeným v oblasti realit; nový pohled může přinést cenné nápady. Kvalitní fotografie s dobře nastaveným osvětlením dokážou proměnit i průměrný byt v atraktivní domov. Dobře napsaný popis by měl nejen informovat, ale také evokovat emoce a vzbudit chuť k osobní návštěvě.

Zaměřte se na širokou veřejnost

Nabídku je rovněž nutné správně cílit a dostat ji k co nejvíce lidem. To zahrnuje inzerci na různých realitních serverech a aktivní propagaci přes sociální média či kontaktování zájemců z databází. Zde může být spolupráce s makléřem velmi užitečná - jeho zkušenosti s vyjednáváním a přípravou smluv mohou hrát klíčovou roli při úspěšném prodeji.

Nenechte nic náhodě

Prodej nemovitosti není jen o vystavení online – úspěch často spočívá ve detailech! Pokud máte pocit, že kolem vaší nabídky panuje ticho, možná je čas podívat se na ni jinýma očima; ideálně s pomocí někoho zkušeného v realitním oboru.

A pokud si nejste jisti slabými místy vaší nabídky, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím údajů uvedených na mém webu. Společně najdeme cestu ke zviditelnění vaší nabídky a posuneme vás blíž k úspěšnému prodeji!

Vytvořeno v systému CHYTRÝ WEB RK

Tomawell s.r.o. © 2025

Používání cookies - aby web fungoval jak má:

Abyste na webu snadno našli to, co hledáte, potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" všechny cookies jednoduše povolíte.

Cookies jsou malé soubory, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle nich vás na našem webu poznáme a zobrazíme vám web tak, aby všechno fungovalo správně a podle vašich preferencí. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst zde.

Nastavení